Monday, February 16, 2009

Yee babor Lin-Wach

Yee babor lin-wach tu bahasa orang asli temiar.. maksudnya Yee aku babor perempuan yang in-wach gembira.....

Sedang aku berjimba-jimba(bersukaria)mengarahkan orang menyusun kerusi meja untuk periksa petang ni.. tiba-tiba salah sorang dari officemate aku memanggilku....
'oooiiii **t*.. ada call.... cepat!!
'Sapa', jawabku yang sudah semput berjimba2...
'Dari ibu pejabat'.... jawabnyer pelahan...
'Orait'.. kataku sambil menyarungkan selipar jepun lalu berlari ke pejabat....

ermmm menda yang simple ajer rupanya....... mak aku cakap,,, walau sepenat manapun... seletih manapun kita... senyum ajer....
Dulu aku boleh dikategorikan sebagai panas baran.....angin ajer... itu tak kena ..ini tak kena..... namun,,, kepala angin ni tak le se best mana.... mujur kengkawan aku tak pergi meninggalkan.... till now,,, walau camner jarak sekalipun... diorang tak pernah lupakan aku.....

yee babor lin-wach.. aku akan jadi gembira seguuuuuuuumbira mungkin... hidup ni tak lama.... aku akan hargai setiap detik yang diberikan olehNYA kepadaku......
i love seme2 disekelilingku...i love my friends.. pengumpat2kuuuu... dan aku bersyukur kerana aku seorang yang bernama **t*

1 comment:

  1. bile marah kan...
    dulu la...asyik nak lepas kan jer..

    bile marah kan..
    sekarang la..
    aku telan napas..
    aku tahan gigil..

    ya ampun..
    syioknye rase beb..
    ilang gigil..ilang panas telinga..
    alhamdulillah aku dapat kontrol skg..

    tapi jike sebut pasal teman?
    aku selalu kancing gigi+bengkak n bernanah gusi!
    kepale lutut sakit dgn karenah..

    ramai mg ramai..
    happening n pening..
    tapi bile dirumah..?
    aku senang sendri bersame pokok ujau aku!!

    ReplyDelete