Sunday, February 8, 2009

.... mood yang tak best...

tgah lepak2.. aku dapat citer dari sumber2 yang tak yang boleh di percayai yang diorang wat2 komplot mengumpat aku... hehehhe.. rasa cam artis pulak..jadi mangsa digosiipkan ni..
citer pasal kete aku.. barang2 ka rumah aku tu... cam aku ni ada suger daddy pulak.... pehhh.... aku kumpul duit la .... kete tu aku byar ansuran.... ermmm ada ker aku minta duit diorang ni untuk miliki semua ni
aku bayar fitrah.... so, jangan le sesekali mengutuk aku... bosan la.. aku tak pernah ambil tau pun pasal diorang ni,.. so, jgn le kacau aku..
senang2 aku kemas beg.. balik kampung.. lepak ngan mak dan apak jap.... dah puas2 bermanja... aku pau apak aku punya paku.... ermm macam nak memaku dinding2 rumah tu jer
'nak wat per ngan paku tu' tanya mak aku
'ermm nak tangkap hantu la mak' aku melawak..
'orang tangkap hantu guna paku karat la'.. mak aku cuba menghiburkan aku.... 'dah.. jgn ko balik bawa paku tu dan paku mulut2 orang tu dah le...' sambung mak aku lagi
'tak ler.. .orang nak paku dinding rumah jer..
---aku memang sentiasa bengan ngan orang2 yang mengutuk aku.. tapi takler sampai nak belasah diorang ni... mulut aku memang jahat.. tapi hati aku memang baik....
" diorang penat mengutuk aku nanti,.. diorang berhenti la...." mungkin kottt

No comments:

Post a Comment