Tuesday, February 3, 2009

Jonet.. kau pergi jua

Aku : Jonet.. jonet... jonet...

Hanya nafas panjang kedengaran.. Jonet.. kau pergi jua... Malam tu juga aku kebumikan jonet dengan perasaan hiba.. perginya jonet meninggalkan aku, smurf, cicak dan rara sendirian di rumah usang itu..... tiada lagi jonet yang suka mengusik2 hidungku tiap2 pagi.. tiada lagi jonet yang setiap malam tido disampingku... tiada lagi teman kelahi si smurf.. aku akan rindukan semuanya...

Aku : Jonet mati ..
Dia : m* sedihker.....
Aku : aku blur
Dia : Pasni nak bela apa pulak
Aku :*a, pasni belikan m* iguana pulak yer
Dia : hahahahha.. m* ni macam-macam. ermm bela anak rimau la pulak
Aku : -------

Kekadang... apa yang aku katakan tu.. memang benar-benar aku harapkan..... orang memang sukar untuk memahami aku...

No comments:

Post a Comment