Friday, February 13, 2009

14.2.2009???

Esok kononnya hari berkasih sayang.. tapi esok aku kena keje...
Aku mula mengenali 14.2 ni zaman2 belajor dulu... biasalah student u..ada jer request day....
mula2 aku dapat epal.... dan msg kata nak berkenalan ngan aku
Year pastu aku dah dapat tuannya... dan on 14.2 tu aku dah dapat coklat ngan bunga...seterusnya sampailah hubungan ni terputus atas kesalahan aku...
pastu 14.2 ni terus melupai aku hingga lah tarikh esok.. no more roses... takder coklat....
tapi aku tak pedulik pun..tiiap2 hari aku makan coklat...kalau aku nak ....aku boleh beli bunga..
Cuma cam lain jer rasanyer... sebab aku kena keluar duit sendiri....
aku
rasa....
Aku akan belajar untuk menyintai diri sendiri...

2 comments:

  1. elok jugak takyah ade yg bagi bunge atau cokelat..

    smlm aku teragak nak beli bunge..
    berbunga bunga mood aku nak beli utk meja makn aku tu..

    sekali aku nampak org jual bunge..
    kembang kempis aku kuo pintu CM ..

    tapi aku terus tak jasik nak beli..
    sebb ape ko tahu?

    sebb yg jual tu punye la "chantek"..
    skirt die lagi puteh dr muke die..
    mcm ni ke aku nak beli bunga?

    aku chenta diri aku..
    aku chenta lagi cokelat.

    aku suke bace..laju..terang..dan landai utk emily..
    chio

    ReplyDelete