Tuesday, February 3, 2009

aku,, orang-orang dan jonet

Bila aku menulis, makna nyer aku tgh berfikir... Fikir apa? entah ..berkeceramuk ..terawang-awang.. terbang entah ke mana-mana....
Orang-orang di sekelilingku.. ada yang betul2 ikhlas.. tapi banyak yang bermuka-muka dan berpura-pura.. lantaklah.. aku tak kisah pun.. aku bukan minta duit diorang pun untuk hidup...... aku hidup sebab aku rasa aku layak untuk mengecapi apa2 impian yang aku idamkan..
dengan permainan diaorang wat ni.. aku rasa aku lebih layak jadi direktor sebab sebelum diorang berlakon aku terlebih dahulu mengatur strategi untuk kalahkan mereka... ermmm apa yang korang nak buat padaku.. akan ku balas balik dengan senyuman.. adilkan hidup ini..
jonet hari ni demam..aku hari kucing kesayanganku yang hampir nazak tu akan sembuh dan berikan aku keceriaan setiap pagi sebelum aku melangkah pergi kerja...

dia... wat ku keliru... sapa sebenarnya aku....

No comments:

Post a Comment