Wednesday, February 18, 2009

Kelu dan tongkat ali


Ku letak tongkat ali di keyboard ku dengan harapan aku akan kembali bertenaga...
Ku renung tongkat ali di atas keyboard ku...... apa yang kuatnya??
Kenapa menjadi buruan lelaki2 di luar sana.. persoalan semakin menyemakkan kepala hotakku..
ermmm lelaki ... kuat... lemah..... entah.. kuat aapa?? lemah apa???...(cam naive la pulakk)
ku ambil tongkat ali.. ku masukkan ke dalam begku
akan ku berikan tongkat ali ini kepada zainordin sulaiman
zainordin sulaiman akan menjadi kucing yang gagah perkasa.....

di rumah

'Mama dah tak larat' kataku pada zainuddin sulaiman.Badan ku letih tahap dewa... fikiranku berserabut... Ku ambil zainuddin sulaiman dan ku letak disisiku..... zainuddin sulaiman memandangku manja.

ermm apa salahnya kalau aku yang menggunakan tongkat ali itu... agar dapat mengembalikan semula tenagaku....
ku pandang zainordin sulaiman
zainordin sulaiman sudah cukup buas...dia tidak memerlukannya...

Aku dan zainuddin sulaiman terus hanyut dibuai perasaan.

ZZZzzzzzz..

2 comments:

  1. emp..alahai..

    ko kekurangan tenage ker?
    ko minum je la acli cafe tu..
    tongkat ali ni tak smstinye utk laki..
    pompuan pon leh sebat la..

    tapi laki tak leh sebat kacip patimah..sebb saluran mereka hanya lah satu ..
    kao semakin sempit n tersumbat...
    habis la maruah mereka..
    hahaha...

    aku pagi2 layan kopi CNI..
    layan gak la..
    beli kat mamak satu paket sekali bancuh rm1.20 je..
    lepas berkali2 aku membeli..
    terase ok lak..

    aku nak promot satu kopi ni..
    dipanggil kopi KAWE..
    tapi kene ode..pastu diorg akan pos kan dari perlis..
    kalo kene kopi tu mmg terbuntang mato sampai ke pagi..
    aku amik mende2 macm ni sebb aku layan buat kije mlm..
    prelan buat kije..
    hehe..

    tapi kalo nak lebih apdal..
    ko rebus je tongkat ali yg ade kat ko tu..
    bancuh kopi O..
    tapi kalo aku mmg aku tak mampu nak teguk..

    pahitnye sapai 2 ari aku tak lalu nak mkn..
    hahaha

    selamat mencube!!

    ReplyDelete