Sunday, February 15, 2009

Luyekkk

Aku tgah sedap2 berguling bersama2 zainordin sulaiman dan rara sambil layan csi... tetiba ketenangan malamku terganggu.... kengkawan ku call ajak wat open table... nak tak nak,,, aku dengan malas sekali capai kunci kete dan terus menuju ke port yang dimaksudkan...... ingatkan nak diet,,, tapi nasi lemak kukus dengan puyuh goreng tu betul2 watkan air liur aku menitik laju.....kena pulak kopi o ais yang sejuk hingga ke tulang sum-sum ku..
Sekilas ikan di air sudah ku tahu jantan atau betinanyer (ermm macamlah aku tau sangat)...aku dah agak dah soalan2 yang akan dia orang tanya padaku... tentang J.O.D.O.H.

Malas aku nak komen byk-banyak... aku terlalu letih untuk berbicara menda yang sama berulang-ulang kali.. pas melepak dan menambahkan lilitan perutku....aku balik dan terus merebahkan diriku di atas tilam .

kenangan lama tetiba datang kembali...bermain dan terus bermain ... mungkin aku pernah sayang dia.... mungkin aku masih menunggu dia.. tapi semua itu hanya mungkin...... MUNGKIN..
Aku malas fikir lagi

1 comment:

  1. bercerita pasal jodoh...
    hahaha..
    sebagaimane aku tak suke chewing gum..
    begitu juga ttg mende tu sume..

    baik makan kan beb..
    jgn letak tangan tas dahi bile baring..
    jgn mengiring memeluk bantal mengadap dinding...

    kenape?
    sebb ko tak lena tido natik..
    hahhaa

    ReplyDelete